Обмін та повернення

Товар під замовлення із США, Європи та Азії:

Ви можете обміняти/повернути товар під замовлення у 3 випадках:

  • Ми привезли не той товар, що Ви замовляли.
  • Ми привезли не той розмір, що Ви замовляли.
  • Ми привезли бракований товар.

Бракованим вважається такий товар, в якому:

  • Дефект неможливо усунути;
  • Усунення дефекту потребує понад 14 календарних днів;
  • Дефект змінює товар так, що його використання стає неможливим.

Товар, на якому видно сліди клею, або нитки – бракованим не вважається.

Завжди потрібно мати на увазі те, що текстильні, шкіряні, сітчасті та з інших матеріалів речі мають особливу витримку до тих чи інших умов зберігання та транспортування. Не менш важливим є дата виробництва тієї чи іншої моделі. Для речей з подібних матеріалів або давньою датою виробництва, незначні дефекти вважаються нормою, звичайно ж, якщо вони не впливають на комфортне використання товару, наприклад, повсякденному носінні взуття та одягу.

Хочемо пояснити, що “Під замовлення” означає, що ми замовляємо з-за кордону 1 розмір певної моделі спеціально для Вас. Це індивідуальне замовлення. Тому ми не зможемо його прийняти, якщо Вам модель не сподобається або розмір не підійде, через це товар поверненню не підлягає.

Однак, в такому випадку ми можемо піти Вам назустріч та запропонувати варіант з перепродажем товару на нашому сайті та в соціальних мережах. Для цього потрібно виконати певні умови, а саме:

  • Товар не був в експлуатації, він чистий та збережено його товарний вигляд.
  • Збережено заводську коробку, всі етикетки, пломби та сертифікат.
  • Витрати за послуги доставки покриває покупець.
  • Товар відправляється покупцем, обов’язково, без післяплати (накладного платежу). 
  • Відправлення здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта.

Після виконаного перепродажу, ми зв'яжемося з Вами для уточнення, щодо, переказу коштів за перепроданий товар. Хочемо Вам пояснити, що термін перепродажу може бути різним. Все залежить від зацікавленості інших клієнтів до даного товару.

Щоб подібних неприємних ситуацій не було, ми завжди рекомендуємо перед замовленням ознайомитись з інструкцією правильного підбору розміру від нашого магазину та переглядати живі фото в карточці товару або під час підтвердження замовлення зробити запит, щоб ми Вам їх надіслали.

Товар в наявності в Україні:

Ви можете обміняти або повернути товар придбаний у нашому магазині, якщо Вам не підійшов розмір, колір, фасон або по будь-яких інших причинах в період не більше як 14 календарних днів з моменту отримання, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Умови:

  • Товар не був в експлуатації, він чистий та збережено його товарний вигляд.
  • Збережено заводську коробку, всі етикетки, пломби та сертифікат.
  • Якщо повернення взуття відбувається з причин, які не є браком - транспортні витрати покриває покупець.
  • Товар відправляється покупцем, обов’язково, без накладеного платежу.
    Відправлення здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта.

Якщо Ви вже носили взуття чи одяг, то повернути чи обміняти його за відсутності браку вже не вдасться.

Зарахування коштів після повернення інтернет-замовлення буде здійснено на банківську карту, з якої було здійснено оплату інтернет-замовлення (повернення за доставку кур'єрської служби в Україні не здійснюється), протягом 7-10 днів.

Повернення та обмін товару неналежної якості (заводський брак) або отримання клієнтом невідповідного товару здійснюється за кошти магазину «Original Style».